Bootloader Unlocked Mi Account Remove

Image result for Bootloader Unlocked Mi Account Remove




Phone ကို Fastboot အေနအထားနဲ႔ခ်ိန္ေပးရုံပါပဲ Key ေလးေတြတဆင့္ျခင္းႏွိပ္သြားပါ။ bootloader unlocked ျဖစ္တဲ့ဖုန္းမ်ား Mi Account Remove တဲ့ Bat ဖိုင္ပါ Firmware ျပန္တင္စရာမလိုပဲ Mi Account Remove လုပ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ Unlocked Devices ေတြကေတာ့ Redmi 1/S, Redmi 2/A, Redmi Note 4G (ALL) , Mi 3 , Mi4 , Mi Note တို႔အျပင္ Unlockလုပ္ထားေသာ Devices မ်ား အားလံုးသံုးလို႔ရပါတယ္ (MTK Devices မ်ားမရပါ)

Support models

aries = Xiaomi MI 2/2S

armani = Redmi 1S

camcro = Xiaomi MI 3 / Xiaomi Mi 4

dior = Redmi Note 4G

ferrari = Xiaomi Mi 4i

gucci = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM)

mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S

pisces = MI3 TD

virgo = Xiaomi Mi Note

wt88047 = Redmi 2

wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A


Download

credit & password - thantoeaung